Kaja - kúra

Kaja - kúra

Negyedik a banán nap

2017. október 12. - önismereti utazó

A kiírás azt mondja, hogy estére 8-1o banánt kellene elfogyasztani, de ha ezt megtenném, akkor szerintem a mentő vinne el, és egyébként is, kettő banán egy étkezésre bőven sok, legalábbis nekem.

Reggelire ezért egy banánt felkarikáztam és egy kis fahéjjal megszórva fogyasztottam el.

reg_2.jpg

Ebédre életem első és talán utsó káposztalevesét főztem meg.

kap_lev.jpg

De nem én lennék ha recept hűen készítettem volna el,.

Egy negyed káposztát felszeleteltem,

3 sárgarépát felkarikáztam,

egy kisebb karalábét felkockáztam,

egy alma nagyságú zellert felszeleteltem, és a frissen főtt paradicsomkatyvasszal egy tálba tettem,

Pár darab paradicsomot összevágtam, 4 gerezd fokhagymát rádobtam, 1 közepes lila hagymát felkarikáztam és a paradicsomra tettem, majd egy zöld pritamin paprikát 4 be vágva rátettem, és elkezdtem főzni, kb 2o perc múlva lepasszíroztam és vízzel felöntve a zöldségekkel feltettem főni.

Azt írták, hogy 1o percig nagy lángon kell forrnia, majd 2o percig takarékon és már kész is, de a vége előtt, 1o perccel úgy döntöttem, hogy beleteszek egy negyed fej karfiolt, csak ,hogy gazdagabb legyen a leves.

Fűszerként, borsot, curyt, sós paprikakrémet használtam. Jó volt, de én a zöldségeket megszoktam dinsztelni és utána öntöm fel, nekem úgy sokkal jobban  ízlik a vegyes zöldségleves. de azért ez sem volt rossz.

Vacsorára banánfagyi volt.

fagyi_2.jpg

Mivel mindig van a mélyben kettesével felkockázva, lefagyasztva banán, így nem volt kérdés, hogy fagyi lesz a vacsi. Kivettem egy adagot és kb fél óra múlva, egy késsel összevágtam, csak hogy ne kelljen olyan sokat dolgoznia a mixernek, majd a felét simán összemixeltem és már kész is volt a vacsim.

A másik feléhez öntöttem egy kis tejszínt, és a mixelés után megleptem vele valakit! :)

Reggeli előtt ma is lecsusszant az útifűves víz, mint minden reggel, a napvégére összesen másfél liter víz fogyott el. .

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr6512957781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása