Kaja - kúra

Kaja - kúra

Első nap nyers, sült, főtt alma

2017. október 09. - önismereti utazó

Mivel első alkalommal nekem nagyon bevált a 7 napos tisztítókúra, ezért úgy döntöttem, hogy karácsonyig 4 hetes szünetekkel megismétlem.

Most jött el a második 7 napos történet ideje, így kora reggel egy hámozott szeletelt almával indítottam a napot, de mivel az első alkalommal az útifűmag már bevált, így kiegészítettem a kúrát reggel 2 deci útifűves lötyivel, amit szokáshoz hűen 3 deci vízzel kísértem le, ezzel a reggeli fél liter vizet rögtön le is tudtam, ezért a nap hátralévő részében, már csak egy liter vizet, illetve ízesítés nélküli gyógyteát kell elfogyasztanom.

Délben úgy döntöttem, hogy sülve kerül az alma az asztalra!  1 birsalmát, 1 zöld almát, és 1 pirosat meghámoztam, felkockáztam, és sütőpapíron kb fél óra alatt megsütöttem.

Vacsorára a déli hármashoz hasonló párosítást főztem össze egy fahéjrúddal, és kb egy almányi mennyiséget fogyasztottam el belőle.

Így a nap végére kb 5 almát ettem meg, és másfél liter folyadékot fogyasztottam el mellette, amiből kb 1 liter víz volt, és fél liter gyógynövény tea.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr712945317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása