Kaja - kúra

Kaja - kúra

21/21 Whoopie pie

2017. szeptember 10. - önismereti utazó

Huszonegy napja kezdtem el reggel 2+3 deci víz kíséretében útifű maghéjat inni. Bár a kúra napi két kanálról szól, de az én vízfogyasztásom a 2 litert szűkösön viszi, ezért úgy döntöttem, hogy nem szeretném ha problémát okozna, és a tisztítás helyett az ellenkezőjét idézném elő, mert csakis óvatosan szabad fogyasztani a maghéjat, ugyanis ha nincs kellő folyadékbevitel, komoly problémát is előidézhet.

A második héten egy hétnapos béltisztító kúrával egészítettem ki az útifüves bulit, Eleinte sokkolt, hogy a zöldségek mellé semmilyen zsiradékot nem fogyaszthatok, de a végére megszoktam, és nagyon jó hetet tudhattam magam mögött. Mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a 7 napos kúrát! Pláne,ha nincsenek megkötések, és bármilyen zöldséget, gyümölcsöt fogyaszthatsz! Sajnos én korlátozva vagyok, igaz többször feszegettem a határaimat, de még így is sikeresen zártam a második hetet.

A 21 nap alatt, az eredeti elképzelésemet párszor felülírtam, de alapjában véve merőben másként étkeztem, mint általában, és főleg a folyadékbevitelre helyeztem nagyon nagy hangsúlyt!

A kúrát azért kezdtem mert komoly hasi fájdalmaim voltak, és orvoshoz nem akartam fordulni. Most nem azt mondom, hogy teljesen tünetmentes vagyok, de nagyon ritkán jelentkezik fájdalom, feszülő, szúró érzés ritkán alakul ki. Ha kerülöm a problémás élelmiszereket, odafigyelek az ételeim összeállítására, akkor gond nélküli az ételeim utóélete.

Már nem tudom pontosan hol olvastam hasonló tünetekről, és a hozzá javasolt diétáról, de ott azt írták 12 hetes megszorítást kell alkalmazni, mivel még hébe hóba jelentkeznek a tünetek, így folytatni fogom a "diétás" étrendem. Megpróbálok még több zöldséget, és legalább 2 naponta gyümölcsöt is fogyasztani. Jó lenne ha rátudnék állni, az esti zöldség, vagy gyümölcs vacsira, és egy héten legalább 5 nap a zöldség, vagy gyümölcs reggelire. Ez nagyon nehezen megy, mivel alapon pirítós a reggeli napindítóm.

Ma is grap reggeli volt tervezve, de amikor kinyitottam a szekrényt, és megpillantottam a magos háromszöget, tudtam pirítós lesz reggelire! Így vajas pirítós, sajt, és zöldségek kerültek a reggeli tányéromra.

Ebédre húsleves volt, főtt hús, és uborkasaláta.

Vacsorára rántott karfiol és cukkini, +  Fürdős féle Whoopie pie-t készítettem, de nem én lennék, ha recept hűen készült volna. A cukor helyett sorbitumot tettem bele, csak mert van még és lassan lejár, ideje elhasználnom, és a lisztet fehér tönkölyből mértem. A krémet  tejszínnel lazítottam, és ezért nem lett elég kemény az állaga. Már a második doboz meegle amit nem tudok rendesen felverni! :(  De mindent leszámítva, nekem ez a süti nem jön, be, mivel piskóta fillingje van.

2_8.jpg

Kíváncsi leszek meddig marad friss ez a csokis tallér, mert jó pár darab készült belőle és csak pár darabot töltöttem be!

suti.jpg

KIEGÉSZÍTÉS!

Másnap a hűtőben sorsa bevégeztére váró whoopie, sokkal finomabb volt, mint frissen készült elődei! A tejszínes krém kissé megkötött, már nem volt olyan folyékony, lehet teszek még egy próbát ezzel a sütivel?

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr2412819562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása