Kaja - kúra

Kaja - kúra

21/2o ez nem az én napom volt!

2017. szeptember 09. - önismereti utazó

 Reggelire egy könnyű napindító került a tányéromra,  mozzarellás pesztos paradicsom.

reggeli_15.jpg

Ebédre egy kétszemélyes tálat készítettem, fél grillcsirkét megfosztottam a mellétől ( az majd jó lesz holnap rántva), majd a csirkét sóztam majoránnával megszórtam, 2 krumplit, 3 almát egy lila és egy fehér hagymát, pár gerezd fokit és egy mini padlizsánt felszeleteltem és a csirke mellé a sütőzsacsiba tettem, Kb egy óra alatt készre párolódott, majd a zacskót félig levágva, egy kis szint adva megpirítottam kb 1o perc alatt.

ebed_18.jpg

Ez egy kissé rossz párosítás volt, Feszülő fájdalmat éreztem, ami több dolognak is betudható.

Vacsorára  2db zabkekszet ettem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr4212818210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása