Kaja - kúra

Kaja - kúra

21/19 lassan, de biztosan

2017. szeptember 08. - önismereti utazó

Úgy érzem haladok, fájdalmak nem jelentkeznek, közérzetem jó! Azt viszont már rég eldöntöttem, hogy mivel napi 1 kanál útifű csúszik le,a kettő helyett, ezért nem fejezem be a 21. napon, hanem talán 3o-4o napig iszok reggelente 2+3 deci vizet egy kanál útifűvel még, és 9 hétig nem eszek meg akármit, sőt azon filózok, hogy még egy, vagy két 7 napos kúrát beiktatok a 9 hét folyamán! Igaz lehet testre szabom és egy két engedményt teszek, olaj, és egyéb történések tekintetében, csak, hogy ne legyen annyira száraz a történet, és mivel a vitaminoknak  A, D, E, K, szervezetbe való beépüléséhez, szükséges a hozzáadott zsiradék.

Ma reggel sem ment a gyümölcsös szervezet ébresztés, helyette vajas pirítós próbareggelim volt, de mint fentebb már írtam, nem okozott gondot!

Ebédre önmagával és zabkorpával sűrített tökfőzelék volt, répás, zelleres, cukkinis, burgonyás fasírttal, bár tócsninak is nevezhetném.

ebed_17.jpg

A tököt sós vízben, pár kapor szárral megfőztem, félidőkor egy kevés ecetet öntöttem hozzá, majd amikor már kész volt, leszűrtem és két kanálnyi laktózmentes tejfölt tettem rá, majd megszórtam szárított kaporral és villával összekevertem,

alap_4.jpg

Az első kóstoláskor bevillant, hogy régen zabkorpával sűrítettem, így gyorsan öntöttem rá és botmixerrel alaposan átkevertem.

mi.jpg

A zöldséges fasírt - tócsnihoz, egy fél s répát, egy darab zellergumót, egy burgonyát, és egy mini cukkinit lereszeltem, enyhén sóztam, majd őrölt szerecsendióval ízesítettem. Tetem hozzá egy kanál köleslisztet, 2 tojást és mivel a két tojás soknak tűnt, így megszórtam még egy kevés burgonyapehellyel. Forró olajban pár perc alatt mind a két oldalát pirosra sütöttem, Ebből a mennyiségből 8 darab normál méretű lapos formátumú fasírt készült.

ISTENI volt!

metszett_1.jpg

Vacsorára joghurtos chia magot ettem, amaránttal, és pirított napraforgóval.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr3612812868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása