Kaja - kúra

Kaja - kúra

21/18 türelem, türelem, türelem a titok nyitja

2017. szeptember 07. - önismereti utazó

Reggel megint felülkerekedett az akaraterőmön a Pató Pál effekt, vagyis ej ráérünk gyümölcsöt enni ma még! Így reggelire, cukkinis tojás, virsli és zöldségek kerültek terítékre.

reggeli_14.jpg

Ebédre a vacsorára készített  chia került a tányérra, mivel idő hiányában nem volt kedvem spékelni, agyalni, csak 5 perc alatt valamit tányérra dobni, és gyorsan befalni.

2_7.jpg

Reggel szemcsés sajtot, sót, joghurtot és 2 kanál chia magot kevertem össze, amit délben egy kiskanál segítségével tányérra adagoltam, majd

3_5.jpg

puffasztott amaránttal, puffasztott barna rizzsel, éspörkölt napraforgóval megszórva paradicsommal, uborkával és pepperonival tálaltam.

5.jpg

Vacsorára két nektarint ettem.

Féltem, hogy a reggelire fogyasztott virsli majd gondot okoz, de nem, nem volt semmilyen tünetem!

Ma rájöttem minden titok a türelemben rejlik, mert ha van türelmünk, mindenre fény derül, az eredmény idővel látható, illetve érezhető, jelen esetben az hogy nem érezhető semmilyen fájdalom.

Most ismételten türelem leckéket kell vennem!!! hogy legyen kitartásom, és a szénhidrát cukor zsír-vaj diétát tovább tudjam tartani, mert 12 hét kellene ahhoz, hogy tökéletesen kikúráljam az emésztőrendszerem, de nem leszek mazochista, és amikor megkívánok valamit meg fogom enni! Már sok kúrát csináltam és nem akarok vágyakozni 12 héten át, és visszajelzésnek is jó, ha valami tiltólistásat fogyasztok miként reagál rá az idő előrehaladtával a szervezetem.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr4112810596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása