Kaja - kúra

Kaja - kúra

Eddig a legjobb

2017. augusztus 02. - önismereti utazó

Sok gyümölcslevest készítettem már, de valamiért soha sem voltam elragadtatva a végeredménytől! De most úgy látszik rátaláltam egy jó receptre, és házasítottam az én alapommal.

gyumi.jpg

A pudingos sűrítést, a joghurtos ízesítéssel, vagyis, amikor megfőtt a gyümölcs, egy kevés vízben feloldok a leves mennyiségének függvényében egy fél, vagy egy egész csomag vaníliás pudingot és a forró gyümölcsökkel összeforralom, majd amikor már félig kihűlt, egy natúr görög joghurtot belekeverek és máris fogyasztható.

leves_2.jpg

Jelen esetben

- egy meggybefőtt ,

- három alma,

- fahéj,

- a befőtt leve, és annyi víz ami jól ellepte került egy edénybe.

Amikor az alma megpuhult, egy fél csomag pudingot feloldottam egy decinyi vízben és azzal összeforraltam.

Kb fél óra múlva egy natúr görög joghurtot belekevertem és már csak a hab kellett a tetejére.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr3412710772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása