Kaja - kúra

Kaja - kúra

Rétes, kezdőknek

2017. július 30. - önismereti utazó

Olyan jó kis rétest sikeredett összedobni, ebéd utáni desszertnek, hogy ezért hála Csillának!

Leírni talán tovább tart mint elkészíteni, ezért én nem is bajlódom az alaprecept megtalálható Csilla oldalán. Igaz én most sem maradtam recept hű, de nagyvonalakban ugyan úgy készítettem,

jo.jpg

Egy habverővel alaposan összekevertem a hozzávalókat, így laza szerkezetű, könnyed tölteléket kaptam.

laza.jpg

Talán ha készülne mellé egy vanília sodó, úgy önmagában egy könnyű zöldségleves mellett is megállná főételként helyét,

nasi.jpg

Érdekesség, hogy  melegen nem ízlett úgy, mint hidegen, holott én mindent forrón szeretek! :)

felvagva.jpg

Az elkészítése pofonegyszerű,ezért bátran ajánlom mindenkinek! ;)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr3612701391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása