Kaja - kúra

Kaja - kúra

Almaszósz - merengő

2017. július 24. - önismereti utazó

Mi válassza el az almaszószt, a desszerttől? Amikor egy ismerősömnek elmondtam, hogy miként készült a vasárnapi ebédem "körete", azt mondta ő ezt inkább piskótával fogyasztaná, desszertnek, mert nála a sós és édes nem keveredhet! !

Ha belegondolok, önmagában is megállta volna  helyét, csak úgy egy kis nasiként. Habár direktben hozzáadott cukrot nem tartalmaz, de mégis van benne, de szószaporítás helyett jöjjön a recept.

- jelen esetben 3-4 darab bio, kukacos nyári alma hajától megfosztva, kukacok, és járataik kivágva, majd felkockázva,

- víz,

- só,

- fahéj rúd.

- vaníliás puding,

- cukrozott növényi tejszín,

- egy kanál vaj

- mazsola.

Az almát a csipet sóval, fahéjjal, és annyi vízzel ami ellepte feltettem főni. Egy pudingot kb egy decinyi tejszínnel simára kevertem, amikor az alma megfőtt, a főzővízből vettem ki pár kanállal és a pudinghoz öntöttem, majd a pudingot hozzáadtam az almához. Pár pillanat alatt besűrűsödött, de mielőtt úgy döntöttem volna, hogy kész, még egy kanálnyi vajat belekevertem, Ekkor eszembe jutott, hogy egy kis mazsola csak dobna rajta, ezért pár szemet beáztattam, és tálalás előtt belekevertem.

A vasárnapi főtt pipihez tökéletes köret volt!

alma.jpg

Életemben nem ettem még ilyen tökéletes gyümölcsszószt. habár még egy paraszthajszállal fokozható lenne, miként a mazsolát rumba áztatás után kerülne az ételbe. ; )

Bár ez az étel nem pont diétás, de valami miatt az akaraterőm nem nagyon akar most  munkába állni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr8512683837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása