Kaja - kúra

Kaja - kúra

Na ez az amihez most semmi kedvem!

2017. július 20. - önismereti utazó

Amikor a 1oo napos diétámat befejeztem, nem gondoltam, hogy ilyen hamar újból valamit kezdenem kell! Nem fogok senkit-semmit okolni, holott olyan jó lenne a felelősséget hárítani, de csakis  én vagyok okolható a mostani állapotomért, a cukrom ingadozása, a rövid időn belül felszedett plusz súly, és a jelenlegi rossz közérzet, egyenes arányban van a hangulatommal!

Ezért ismét egy kőkemény, odafigyelő, jegyzetelő diétára van szükségem, amihez így a nyár derekán nagyon, de nagyon-nagyon nincs kedvem!

 

Úgy döntöttem, hogy most nem fogok kőbevésett szabályokat felállítani, hanem egy cél lebeg a szemem előtt, minél előbb elérni egy bizonyos súlyt, de nem éhezéssel, hanem ellenkezőleg, mert azt már rég megtanultam, hogy az éhezéssel leadott kilók, retúrban, expresszvonat segítségével meg-dup-láz-va jönnek vissza!

Most nem azt a drasztikulit választom, amit már 2x megléptem, hanem:

- A direkt szénhidrát bevitelt a délelőtti órákra korlátozom.

- A napi másfél liter vizet 5-6 alkalomra felosztva, megpróbálom elfogyasztani, amire az előző kúráim alatt nem fektettem túl nagy hangsúlyt, és valami miatt mostanság napi szinten már fél liter sem nagyon csúszik le, ez a cukromnak nem pont pozitív!

- A húst, és húskészítményeket, heti szinten 2-3 napra korlátozom.

- A tejjel, tejtermékekkel, még mindig hadilábon állok, nem nagyon akaródzik a lemondást könnyen megszoknom, ezért azt most még hagyom!

- A fehér lisztet, és belőle készült termékek fogyasztását felfüggesztem, de  nem fogok teljesen lemondani a lisztből készült ételekről,  mint fentebb írtam, csak és kizárólag a délelőtt vagyis a reggeli fogyasztására korlátozom ezen élelmiszereket.

- Napi egy étkezést, megpróbálok löttyel kiváltani, ezalatt értendő valamilyen turmixféleség.

- A vacsorát legkésőbb 5-ig megpróbálom elfogyasztani,

- A cukrot, édesítőszert mellőzöm, de ha minden kötél szakad, akkor mézet fogok használni, és a kész, vagy félkész alapanyagokban lévő cukrot sem teszem tiltólistára, pl 3:1 kávé, cukrozott tejszín, kész bolti majonéz, stb..

Röviden, nem drasztikus, de mégis a normától bőven eltérő étkezést szeretnék jó pár napig mindennapjaim részesévé tenni!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr4512670029

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása