Kaja - kúra

Kaja - kúra

Ami nem megy...

2017. május 08. - önismereti utazó

.. azt nem kell/ene erőltetni!?

Úgy érzem részemről ez a kúra befejeződött, Sok volt a 1oo nap, nem kel nekem még + két hét, úgy érzem, hogy menet közben a lelkem is "kiéhezett", ezért nem sanyargatom magam tovább! 

A napokban erősen fűszereztem, ma csokit, cukrot, és kakaót is fogyasztottam, a gyomrom köszöni jól van. vagy legalábbis lazán vette a megpróbáltatásokat. Ezért úgy döntöttem nincs ínyemre a további megvonások köre. Illő ideje visszatérnem a "normális" életbe, Talán azt elértem, hogy nem kívánom annyira a húst, a cukrot, és az édességet, ha már ezt életem részévé tudom tenni, beépítve a mindennapokba, már duplán megérte! Nem tudom mikor fogok a jövőben hasonló kalandkúrát kezdeni, de szeretem magam önmagammal szemben megmérettetni, az akaraterőm próbára tenni!

Köszönöm azoknak akik figyelemmel követtek, miden jót kívánok,, és egészségben, erőben gazdag életet!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr7712490895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása