Kaja - kúra

Kaja - kúra

Ma sem... vagyis lala, és kelt kúglóf

2017. május 07. - önismereti utazó

..lehet elmondanom, hogy büszke vagyok magamra.

Sok volt a 1oo nap? Elfáradtam? Gyenge vagyok!

A reggeli nem volt más mint az esti vacsorám hideg maradéka egy kevés paradicsommal kiegészítve. Az esti vacsora után tökéletes cukrom volt 5,8 mmol/ l.Így a reggeli sem emelte meg.

Ebédre szénhidrátot szerettem volna enni, vagyis arra gondoltam, hogy borsóleves lesz.. de sajna gyenge voltam, és elcsábultam, a családi fasírtból falatoztam, egy két paradicsom kíséretében.

Délután anyák napja alkalmából lala kifli, és kuglóf készült.

ef_004.jpg

A kifli a neten található lala recept alapján készült, A kuglófot pár napja találtam. Remek kelt kuglóf lett, de legközelebb narancs, vagy citromhéjat okvetlen teszek bele!

ef_008.jpg

Vacsorára fehérje helyett sajna szénhidrát volt, mivel ezeknek a friss keltésztás történéseknek nem tudtam nemet mondani! Habár ez most fehér tönkölyből készült rétesliszttel keverve, és érdekes mód nem emelte meg nagyon a cukrom, ezért lehet kísérletezgetésbe fogok, és a pékáruimat ezentúl tönköllyel fogom keverni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr8312487911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása