Kaja - kúra

Kaja - kúra

Amikor a kitartó kedv mélyrepülésbe kezd

2017. május 06. - önismereti utazó

Reggel bátran falatoztam a zöldségekben dúskáló szokásos pirítósom, majd elcsábultam egy kis grillázskrémre, nem gondoltam, hogy sok lesz, hiszen az is csak színtiszta szénhidrát, de még ez nem volt elég, hozott a szomszéd egy kis friss meleg pogit, abból is falatoztam, mert ugye az is szénhidrát, és hát délelőtt szabad!!!

Majd amikor másfél óra múlva cukrot mértem, jócskán kikerekedett a szemem, mint a hülye gyereknek, aki életébe először mér étkezés után vércukrot, Az érték nem kissé verte az eget!

Alapon bal lábbal keltem, így erre ez a kis cukor már csak hab volt ama tortámon! Holott napok óta normál értékeket mérek, sőt van amikor alatta van rendesen.

Ebédre a tegnapi füles káposzta maradéka került a tányéromra,

Vacsorára egy göngyölt valamit készítettem.

toltott_4.jpg

A valami, gombát, főtt tojást, paprikát, hagymát,fokhagymát, borsot, paradicsomot, és sós paprikakrémet tartalmaz. Sütöttem mellé a mélyből kivet, és már kiengedett (ezért barnult meg), birsalmát, és zellert.

koret.jpg

Tálaláskor egy kis joghurtos majonézzel locsoltam meg.

vagott_felulet.jpg

Tudom, a mai nap jócskán nem fér bele a szigorúan vett diétámba, de úgy látszik az akaraterőm véges, és már nagyon unom ezt a korlátozásokkal teli történetet. Kíváncsi vagyok a gyomrom a cukros, borsos történetre miként reagál majd?

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr6212485967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása