Kaja - kúra

Kaja - kúra

15 napos nekifutás

2017. május 03. - önismereti utazó

Úgy döntöttem, hogy még egy kicsit jobban odafigyelek az étkezésemre, csak mert haloványan jelzett a gyomortáji fájdalom, ezért még tovább kell folytatnom, a gyomor kímélő étrendem, de más tiltólistát vezetek be, illetve engedek a megszorításon, habár ma a napvégére azt érzem, nem, hogy engedtem, hanem még jobban szorosra húztam a "gyeplőt".

Ugyanis, azt gondoltam ki, hogy szénhidrát fehérje diétát vezetek be, amivel már több alkalommal sikert értem el, és mivel csak két hetes kúráról van szó, remélem ez még menni fog.

Legalábbis ezt képzeltem el, de  estére, kissé megváltozott az elképzelésem, lehet ez még rosszabb lesz mint a mögöttem lévő 1oo nap?

Ugyanis ennek a diétának volt egy alapreceptje, amit én rendszerint betartottam, de most nem akarom betartani, illetve csak (nagy) vonalakban szeretnék hozzá idomulni. A lényeg az, hogy szénhidrátot csak reggel lehet fogyasztani, és azt is csak, és kizárólag zöldség kíséretében, vagy üres pékárú formájában, netán nagy szénhidrát tartalmú zöldségként. Ebédre, és vacsorára fehérje a menü, de szintén csak zöldségek kíséretében. Vagyis ennek a diétának a lényege, hogy a fehérjét, és a szénhidrátot nem szabad együtt fogyasztani!

Ezért reggelire, fokhagymás pirítós volt csirkezsírral, rukkolával, paprikával, paradicsommal, és hagymával,

Ebédre natúr raguleves készült, vagyis tészta, illetve grízgombóc nélkül, csak zöldségekkel került elfogyasztásra a csirkeaprólék.

Vacsorára szójaszószos körözött volt, paradicsomba, és paprikába töltve.

pari_1.jpg

A félzsíros túróhoz, tettem egy kanál tejfölt, majd paprikakrémmel akartam ízesíteni, de megláttam a szójaszószos üveget, és inkább azt tettem bele. Ízre nem egy szokványos körözött ízét hozta, só, és egyéb fűszereket nem tettem hozzá, csak pár szál hagymahajtást vágtam még bele, és rá.

vacsi_6.jpg

A reggeli laktató volt, az ebéd is, de a vacsorához nagyon jó lett volna valami kenyérféleség, Visszagondolva, az eltelt 1oo napra, ott azért sokkal laktatóbb kajákat fogyasztottam! Meg is látszik a mai menü a vércukor szintemen:) ezért bár egész nap ellenálltam, de most pár darab mogyorót meg kellett ennem, mert nem szeretném, ha nagyon leesne éjjel a cukorszintem.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr6312478173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása