Kaja - kúra

Kaja - kúra

Hideg-meleg saláta

2017. május 02. - önismereti utazó

Úgy gondoltam adjuk meg az utsó napnak az ünnepi keretet, és minden étel, úgymond pazar legyen. ne csak valami össze dobot gyors kaja.

Reggelire egy mondjuk cézárt raktam össze.

meleg_reggeli.jpg

Uborka, paradicsom,retek, paprika,erős, és kaliforniai, mini mozzarella, dió, lencsepástétom, sült túrós kenyérlepény kockák, majoránnás-fokhagymás tejföl. és majoránnás tojáslepénytekercs.

majdnem_cezar.jpg

Nagyon finom, és roppant laktató volt!

salata_2.jpg

A diót és a felkockázott lepénykenyeret,vajon lepirítottam, a zöldségeket összevágtam, két tojásból egy fűszeres lapot sütöttem, amit amikor már félig sült, a serpenyőben feltekertem, így  sütöttem tovább, és amikor elkészült, csíkokra vágtam, és ezt raktam a kész salátára. Nagyon jó volt a meleg kenyér, és szintén meleg tojás összjátéka a roppanós hideg zöldségekkel, és a mennyei pirított dióval! Ja pár kenyérkockára vörös lencsepástétomot kentem. 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr1212475027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása