Kaja - kúra

Kaja - kúra

98

2017. április 30. - önismereti utazó

Még két nap, lassan ideje lenne elgondolkodnom, hogyan tovább, illetve azt már kb tudom miként szeretném folytatni, de, hogy meddig? Nem nagyon akarok életmódot változtatni, de ...

Ma megint egy gyors napom volt, amikor is majdnem délben került sor egy villámreggelire, ami mozzarella volt paradicsommal és szójaszósszal nyakon öntve .

Ebédre kaptam egy kis főtt babot, amit felöntöttem vízzel, tettem bele egy jókora adag tejfölt, kevés sós paprikakrémet,egy darab vajat és két kanél lenmaglisztet majd összeturmixoltam, és pirított főtt- füstölt szalonnával megszórtam.

bab_4.jpg

Dekorként kapott egy kis tárkonyt, és chilit, Majd első kóstolás után megöntöttem balzsamecettel, de a cukor nekem nagyon hiányzott!

A lenmagliszt a vajjal, tökéletes csirizesítő volt!

Vacsorára banán volt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr1812469793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása