Kaja - kúra

Kaja - kúra

Lassan vége

2017. április 29. - önismereti utazó

96. napot élem, Már jó ideje nem tervezek, nem ötletelek előre, mivel bőven van más dolgom, vége a télnek, megkezdődtek a munkás napok, ezért van, hogy arra van csak időm, hogy gyorsan bekapjak valamit, és már robogok tovább. Nem szeretem a másnapos kajákat, de "dologidőben", aranyat ér!

Ma reggel is nagyon örültem, amikor a hűtőajtót kinyitva megtekintettem a tegnapi vacsim maradékát! Spenótos polentás rakott karfiolt, így nem kellett reggelit készítenem, csak gyorsan elfogyasztani.

Ebédre a 3 napos gombás székely volt. Hát, egy biztos, nekem eddig sem kellett, és ezután sem lesz szívem csücske a  többnapos káposzta, Azt mondják az ízek akkor érnek igazán össze, de egy nagy baj van, nagyon nagy baj! Én mindent frissen forrón szeretek, és felmelegítve már nem, de a fentebbi okok kapcsán, délben kiegyeztem a maradék káposztával, Jól megszórtam puffasztott amaránttal (ami tökéletes kenyérhelyettesítőnek bizonyult), meglocsoltam tejföllel és már az ebéd el is készült!

Vacsorára kenyeret sütöttem, bővebben majd a következő posztban.

bae_013.jpg

A még langyos kenyér megolvasztotta a fagyos csirkezsírt, és a saját termesztésű friss zöldségek (rukkola, hagyma, retek), csodás kísérőként mennyei vacsorát biztosítottak.

Nincs is jobb amikor valódi íze van a zöldségnek,

bae_007.jpg

és tudom nem kell félve fogyasztanom, mivel nincs benne, növényvédő, permet, tápoldat!!! Bárki megteheti, hogy saját zöldséget egyen, csak előre kell gondolkodni! Nem kell más csak egy cserép, és féltő óvó gondoskodás!

Hiába van jókora kertem, a retek mindig férges, rukkolát ültettem már szabadba, de az sem nőt meg, ezzel szemben ha cserépbe ültetem, hamar lehet fogyasztani.

bae_006.jpg

Rukkolát már évek óta cserépben nevelem, a retket idén próbáltam meg először, de ezentúl nem fogom másként nevelni!

bae_009.jpg

(fotók holnap)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr5812464857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása