Kaja - kúra

Kaja - kúra

Cukkinis tócsni, spenótos-puliszkaágyas rakott karfiol

2017. április 27. - önismereti utazó

Reggelire krumplis, cukkinis tócsni volt.

reggeli_9.jpg

Cukkini, krumpli, tojás, kendermagliszt, só.

roszti.jpg

Tormás, fokhagymás tejföl, és főtt tojás volt a korona.

Ebédre a tegnapi gombás székely volt!

Vacsorára spenótos- puliszkaágyas rakott karfiol volt,

polentas.jpg

A puliszkát sós vízben elkezdtem főzni, a spenótot zsíron egy fokhagymával ledinszteltem, majd összekevertem a darával, Amikor már összeállt, a tepsit kizsíroztam, és beleöntöttem a masszát, A balnsírozott karfiolokat ráraktam és tojásos fokhagymás tejföllel lelocsoltam.

rakott_2.jpg

A reggeli tócsninál maradt ki még tormás, fokhagymás tejföl, így azt raktam a tepsi felére.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr9012459265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása