Kaja - kúra

Kaja - kúra

Székelygombás, vagy gombás székely?

2017. április 26. - önismereti utazó

Reggelire omlett volt, pattogatott amaránttal, és savanyúsággal.

Ebédre gombás székelykáposzta készült, barna rizzsel, és tejföllel. ( csak halkan jegyzem meg, egy frissen sült kenyér, még jól jött volna mellé ; ) )

kaposzta_2.jpg

A savanyú káposztát megmostam, majd pár darab babérlevél kíséretében feltettem főni, Na itt rontottam el, hogy azt a fránya barna rizst nem tetem bele, csak kb 2o perc múlva, mivel gondoltam, had főljön jól meg a káposzta, holott, tudnom kellett volna, hogy ez puha káposzta, mivel a saját savanyítás, semmiféle mű tartósított, keményítőt, fehérítőt nem tartalmaz!

A gomba múltkori  gombafeldolgozás során került készen a hűtőbe, fűszeres, elősütött kész pörköltszerű.így a rizzsel együtt ment a káposztához, majd közel fél órán át főztem még, és teff lisztes, kukoricalisztes, paprikakrémes rántást készítettem rá, és azzal sűrítettem, de a rizs inkább aldente volt mint puha,

Vacsorára rizspehely volt kókuszreszelékkel,sima tejjel felöntve. Egy órán át állt a tejben, addig a pehely megszívta magát és kész baba papi volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr3012456847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása