Kaja - kúra

Kaja - kúra

Zelleres, gombás lecsó

2017. április 25. - önismereti utazó

Reggelire hagymás tojásrántotta volt, gyors, "véletlen" morzsakenyérrel, Eredetileg egy serpenyős lapkenyeret, palacsintaszerűséget szerettem volna sütni, de valamiért, talán a sok víz miatt, nem maradt egybe, így egy lapos fakanál segítségével"törtem", és addig kevergettem, amíg azt nem éreztem, elég sült már :) Az alapanyagok kendermagliszt, víz, kendermagolaj, só volt.

Ebédre gombás, zelleres lecsó készült.

lecso_1.jpg

Az elkészítésben nem volt semmi különleges, a hagyományos mód készült, csak egy tojás nagyságú zellergumót kockáztam még hozzá. Ettől a kis zellertől, fura ízélményben volt részem, mert mivel kevés volt, így csak néha került a villára, de akkor bombaként robban a szájban, hiszen nem számítunk zeller ízre egy lecsó fogyasztása közben!

gombas_5.jpg

Vacsorára, olajos halat ettem, zöldségekkel.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr7612454169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása