Kaja - kúra

Kaja - kúra

Brokkolis burgonyapüré

2017. április 22. - önismereti utazó

Reggelire retek, paprika, paradicsom és sajt került az asztalra.

Ebédre, brokkolit főztem és burgonyát, amit vajjal összeturmixoltam, és a maradék majoránnás tejföllel meglocsoltam.

brokkli.jpg

Nem pürésítettem teljesen krémesre, hanem inkább rusztikusan készült el, vagyis itt ott nagyobb burgonya darabok is felelhetőek voltak. A brokkoli fele került csak a mixbe, mivel külön szerettem volna, egybe is hagyni a püré tetejére.

ebed_7.jpg

Végül mogyoróval és curyvel szórtam meg, ami kifejezetten jól állt ennek az ételnek!

Vacsorára kefirt ettem.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr3512445227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása