Kaja - kúra

Kaja - kúra

Ismét egy majdnem vegán nap

2017. április 20. - önismereti utazó

Reggelire egy banán volt,

Ebédre mascarpones zöldbabpörkölt, hajdinával.

potrkolt.jpg

A babot sós vízben megfőztem, majd egy piritott hagymaalapra dobtam, reszeltem rá 2 gerezd fokhagymát, megszórtam chilivel, és két kanál mascarponeval meg  egy kevés vízzel elkevertem, majd a vizet elfőztem róla, és már kész is volt, Amíg a bab elkészült, a hajdina is megfőtt.

Vacsorára olajban totyogós sült zöldségek voltak tükörtojással.

er_012.jpg

Zeller, retek és pár gerezd fokhagyma merült el a forró olajban, majd őket követte 3 minitojás. Majoránnás tejföllel lett tálalva.

kuld.jpg

 A mascarpone, és a tejföl hibádzik, csak, a tökéletes vegán nap megéléséhez.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr2512440815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása