Kaja - kúra

Kaja - kúra

Maradékhasznosító nap

2017. április 19. - önismereti utazó

Reggelire a maradék 1x sültjeimet ettem meg egy mascarpones tojásrántottával, és a szintén maradék padlizsánkrémmel.

Az ebédhez a tegnap vacsoránál maradt spenótot  használtam fel. Egy tojásból, kukorica liszt, és lenmagliszt hozzáadásával, na meg a tegnapi maradék mascarpones spenót felhasználásával nokedli tésztát kevertem,

ebed_6.jpg

A  kifőtt tésztát egy kanál mascarponeval összekevertem, sajtot reszeltem rá, és megszórtam curyvel. Nagyon finom, krémes, nokedli kerekedett ki. A spenót egyáltalán nem dominált benne.

Vacsorára a maradék nokedlit szerettem volna tepsiben lesütni, a húsvétra készült gombaszósz maradékával, de a sütőm megadta magát, így egy serpenyőben lett csak összekeverve a gombamártással, és simán felmelegítve, majd  elfogyasztva.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr4712437987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása