Kaja - kúra

Kaja - kúra

Édes, sós rizstekercs

2017. március 28. - önismereti utazó

Reggelire a tegnapról maradt babsaláta, és a panírból készült karfiolkenyér volt,

Ebédre gyorsan kellett valami, mert jönnek a munkás hétköznapok, amikor nincs idő időre főzni, hiszen a munka az első. Így tegnap már előre készült egy adag sült zöldség, krumpli, szárzeller, és sárgarépa lett hasábra vágva majd olajfürdő után sóval megszórva tepsin megsütve, Ezeket a sült zöldeket szeleteltem fel, és egy heringfilét hozzáöntve, 2 kanál tejföllel, és egy csipet kurkumával ment a serpenyőbe, csak addig amíg az egész átmelegedett. Nagyon jó kis gyors kaja kerekedett ki belőle. Savanyúsággal, és karfiolkenyérrel került elfogyasztásra,

Vacsorára még reggel készítettem 5 tojásfehérjéből egy adag totut, amit összekevertem VALÓDI tejföllel, mivel kevés lett a totu  (kellett hozzá valami térfogatnövelő kence), fűszerként tettem hozzá egy kanál paprikakrémet, aprított szárzeller zöldet majd megszórtam chia maggal, hogy a felesleges folyadékot felszívja.

Egy serpenyőben vizet melegítettem, és abba mártogattam bele a rizslapokat, majd töltöttem, és tekertem fel,utána forró olajban készre sütöttem.

rizslap_1.jpg

Tálaláskor paprikakrémes, fokhagymás tejföllel öntöttem le. .

toltott_1.jpg

Mivel eredetileg totu túrós rétest akartam készíteni, de a totu kevés lett, így az édesség utáni vágyam tovább élt, ezért gyorsan felvágtam egy banánt hosszú csíkokra, mondhatni zsülienre, egy fél almát lereszeltem, és a banános almával töltöttem meg pár darab tekercset, volt amire fahéjat szórtam, és volt amire nem.

Nagyon finom, valódi ÉDES desszert lett, bár nekem kissé tocsogós (olajban tocsogós) ezért így legközelebb tuti tepsiben fog készülni! Mondjuk ehhez az édességhez, egy borsodó, vagy egy laza puding tuti jó kísérő lenne.

almas.jpg

Egy gyorséttermi almás táskához hasonló ízélményben volt részem!

bananos_1.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr4912375707

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása