Kaja - kúra

Kaja - kúra

Szárzelleres waldorf

2017. március 25. - önismereti utazó

Reggelire frissen beszerzett töpörtyű volt, morzsakenyérrel, paradicsommal, és majonézzel...

Ebédre zöldségleves volt kölessel. 3 brokkoli szárat, egy sárgarépát, és egy kis zellert felszeleteltem, majd vajon lepirítottam, megszórtam köles lisztel, sóztam, majd felengedtem vízzel, és amikor már félig megfőtt a répa, egy negyed pohár kölest megmostam, és a levesbe tettem, kb 1o perc alatt a köles megfőtt, és már tálaltam is. Egy kanál laktózmentes tejölt kapott, és egy kis sós paprikakrémet.

Vacsorára, a mai csavargásom egyik különleges szerzeményét, a szárzellert kezdtem tesztelni. Még soha nem vettem szárzellert, valamiért féltem tőle. Nem oly rég kezdtem a zellergumóval is barátkozni, igaz azóta irányába tiszta bele-bele szerelem alakult ki bennem. Felnőtt fejjel kezdtem el a zellerrel és a petrezselyem zölddel  ismerkedni, valamiért mindig túlzottan intenzív volt számomra ez a két levélzöld, Talán ezért féltem a szárzellertől is,

Arra gondoltam első lépésként kedvenc waldorf-salátámba próbálom ki. Ma vettem egy darab enyhén füstölt sajtot, mert már nagyon ki voltam éhezve a sajtra! Úgy gondoltam kel egy kis engedményt! Nem szabad végig szenvedni egy kúrát sem... Így a sajtot és egy darab zellert, almareszelőn lereszeltem, a szárzeller közepét és mellette lévő két kis szárat felaprítottam, majd fogtam egy laktózmentes joghurtot, és kész majonézzel összekevertem, majd ebbe a masszába tettem a felaprított zöldségeket,

salata.jpg

Tálaláskor megszórtam morzsakenyérrel,pár karika szárzellert vágtam rá, meg egy kis levelet tettem a közepére.

waldorf.jpg

Nagyon finom, különleges ízű hidegkonyhai étek lett. Bár a pirított dió biztos dobott volna még rajta, de most az elmaradt.

zelleres.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr10012370039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása