Kaja - kúra

Kaja - kúra

Ördögszekér

2017. március 22. - önismereti utazó

Kora reggel, a langymeleg ellenére, meleg reggelire vágytam. Fogam pár krumplit, egy répát, pár darab hagymát, és már készült is a tepsis "egytál". A nyers zöldségeket meglocsoltam repceolajjal, alaposan összeráztam, hogy az olaj mindenhol átjárja a zöldségeket,, majd ütöttem rá két tojást, durva szemű sóval meghintettem, megszórtam tárkonnyal, és szerecsendióval, majd kb 4o perc alatt készre sült.

zoldseges_1.jpg

reggeli_4.jpg

Lila hagymás savanyú káposzta salátával került a reggelizőasztalra.

Ebédre megújult az "étlapom", mert ördögszekér laska gomba került az asztalra. Ritkán megyek vásárolni, de akkor alaposan bevásárolok. Ma két doboz ördögi laskát vettem, és gyorsan lesütöttem, nagy részét már a mélyben.

lesutott.jpg  

hutobe.jpg

Az ebédem alapját a laska adta, egy újabb "kilengéssel", laktózmentes, tejfölös habarással, A gombát felszeleteltem, petrezselyemmel, fokhagymával olajon lepirítottam, majd két kanál tejföllel egy kanál kölesliszttel, és kevés vízzel behabartam.

gomba_2.jpg

A gombához amarántlisztes galuska készült, 1 tojásból, amarántliszt és sós paprikakrém hozzáadásával, de mivel a nokedliszaggató szabira ment, így egy villával gnocchi nagyságú galuskák készültek.

galuska.jpg

Vacsora nem volt!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr6512362577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása