Kaja - kúra

Kaja - kúra

Gyorsan finomat

2017. március 22. - önismereti utazó

Reggelire egy gyors, serpenyőben sült kenyérféleséget szerettem volna készíteni. 2 evőkanál chia magot 6 evőkanál vízzel összekevertem, és elmentem addig a "kenyérre valót" elkészíteni, ami egy zacskó fagyasztott padlizsánból került elkészítésre, Egy kevés vizet tettem egy serpenyőbe, majd rá a fagyasztott (lesütött), padlizsánkockákat és folytonos kevergetés közben felolvasztottam, majd pár gerezd reszelt fokhagymát tettem rá, és addig kevertem amíg a vizet el nem párologtattam róla. Egy kanálnyi kész majonézt öntöttem rá, egy kis kocka vajjal átkevertem, és már el is készült a darabos kence.

Ezalatt a chia megszívta magát, ment hozzá egy pár kanál amarántliszt, sós paprika, és kb másfél kanálnyi olaj. Egy serpenyőben kevés olajat öntöttem, majd erre ment a massza fele, de hiába voltam türelmes,vártam ki jó pár percet, fordításkor a lap szétesett, de azért lepirítottam, és nagyon finom előételi rágcsa lett, viszont a másodikra már nagyon figyeltem, nem mertem feldobni, csak szépen lassan egy lapos fakanállal fordítottam és csodásan sikeredett mind a két oldalát megpirítani.

padlizsan.jpg

A padlizsánt rákentem a sült lapra, megszórtam lila hagymával, chilivel, és tárkonnyal.

reggeli_3.jpg

Ebédre hal készült, spenótos quinoával, és paradicsomlekvárral. A halat halas fűszersóval tettem fel főni. A quinoát áztattam, majd 2x átmostam, és sós vízbe feltettem főni. A mirelit spenótot még fagyosan felvágtam, fokhagymát reszeltem rá, sós paprikakrémet tettem hozzá, és pár perc alatt lepirítottam.

o_030.jpg

Tálalás előtt, a főtt quinoát összekevertem a spenóttal, a halról lehúztam a bőrét, és megszórtam sörélesztőpehellyel, A paradicsomlekvár nagyon jól passzolt a főtt halhoz,

Vacsorára, az ebédhez főtt hal másik szeletét lekentem a reggelről maradt padlizsánkrémmel, és ecetes uborkával fogyasztottam el. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr3312359775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása