Kaja - kúra

Kaja - kúra

Borsós brassói, avagy 4 zöldséges majdnem egytál

2017. március 20. - önismereti utazó

Reggelire körte volt a napindító.

Ebédre a tegnap elmaradt brassói készült. Habár fogalmam sincs miért lehetne erre azt mondani, hogy brassói, na de legyen, Legyen annak a "blogtársnak" igaza, akitől az ötletet (mondhatni) loptam!  Habár ő ha emlékeim nem csalnak, rizzsel készítette, de mivel a brassói szerintem kifejezetten krumpli függő, így én krumpli helyett sült  zellerrel, és sárgarépával készítettem el, mert a borsó mellett, a krumpli nem picit emelte volna meg a vércukrom! Habár a sárgarépa is emel, de kevés volt a zeller, így kellett még valamit hozzá tennem,

Az utolsó mélyhűtött gombámat vettem elő, és egy serpenyőbe, a fagyos borsó társaságában elkezdtem felmelegíteni. Reszeltem rá 3 gerezd fokhagymát, és megszórtam egy kevés őrölt, valódi fekete borssal, (Úgy érzem lassan kellő ideje lesz visszatérnem a fűszerek intenzív világába.)

Míg a borsó, és a gomba összemelegedtek, addig egy darab zellert, és egy sárgarépát megpucoltam, felszeleteltem, majd forró olajban megsütöttem.

o_009.jpg

 Tálalás előtt a borsós gombához adtam egy kanálnyi vajat, szórtam rá sörélesztőt, és egy kevés vizet loccsantva hozzá, alaposan összekevertem, csak, hogy ne egyhangú íze legyen.  Amikor tányérra került a változatosság kedvéért, ismét megszórtam sörélesztővel, Finom, zöldséges kalóriaszegény étel volt! 

Vacsorára majdnem almát ettem, de valami laktatóbbra vágytam, így két tojást egy kevés sós paprikával, majoránnával megsütöttem, és pár szelet vajas kétszersülttel fogyasztottam el.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr8512353763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása