Kaja - kúra

Kaja - kúra

Amikor a madzag szakadásnak indul

2017. március 17. - önismereti utazó

Reggelire krumplis répás röszti készült.

A sárgarépát, és a krumplit lereszeltem, majd sóztam, és félretettem. Lusta voltam? Lehet, de nem volt kedvem öntetett kreálni, holott van egy adag zabom beáztatva, és a sörélesztőpehely is kézügyileg volt, de "nemakaródzott" tejfölhelyettesítőt gyártanom! Ezért két kanál tejfölbe, belereszeltem 3 gerezd fokhagymát, sós paprikakrémet adtam hozzá, és jól összekevertem, majd a sűrűségén enyhítettem két kiskanál tejjel.Tudom ez nem fér bele a tejmentes életbe, de egyre jobban fáradok, Nem szó szerint, hanem átvitt értelemben. 54. napom töltöm, hosszú ez így, pláne, hogy a kert még nem ontja terméseit, a vásárolt termékek eredete, vegyi anyag tartalma meg elég sok aggályt hoz felszínre bennem, de ez megint csak az én problémám..

reggeli_2.jpg

Visszatérve a recepthez, mire a tejfölös öntettel elkészültem, egy kevés vizet eresztett a lesózott zöldség, megszórtam őrölt szerecsendióval, és egy tojást ráütöttem, majd egy kevés köleslisztet tettem hozzá, és összekevertem. Egy tapadásmentes serpenyőbe kevés zsiradékot tettem, majd két kanál segítségével kis halmokat formáztam, és a forró serpenyőbe pár perc alatt mindkét oldalát készre sütöttem.

repas.jpg

Nagyon finom reggeli volt, és fokhagymás tejföl nélkül, tuti nem lett volna ilyen jó!

Ebédre (fagyasztós) bajai halászlé került az asztalra..

halaszle.jpg

Vacsorára pár szem datolyát ettem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr4012346049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása