Kaja - kúra

Kaja - kúra

Újabb botlás

2017. március 15. - önismereti utazó

Reggelire a tegnapi kétszer roppanósom volt vajjal, és hagymás tojásrántottával, na meg jó kis házi savanyúsággal. 

Ebédre babfőzelék készült, önmagával sűrítve, és pirított füstölt szalonnakockákkal,

bab_1.jpg

A fagyos babot, forró paprikakrémes sós vízbe pár babérlevél, és fokhagyma társaságában készre főztem, A babot kétszer forró vízben átöblítettem, majd a felét botmixerrel kevés víz, és egy kockányi vaj kíséretében pürésítettem. Tálaláskor beleraktam pár kanál babot, megszórtam a sült szalonnakockákkal, és egy kis kendermagolajat locsoltam rá.

Vacsorára ismételten elbotoltam, A tegnapi kétszersültemre tejfölt tettem és tejjel lekísértem. Nagyon jól esett a tejfölös roppanós, és a tej olyan volt, mintha + cukor lenne benne...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr5712340847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása