Kaja - kúra

Kaja - kúra

Isteni, diós, "körte-almaspagetti"

2017. március 13. - önismereti utazó

Jó lenne már megtanulni, hogy mi az a minimális mennyiség, amiből egy fő részére maradék nélküli étel készíthető, ugyanis a tegnapi pizzatészta, 3 embernek is elég lett volna. Ezért ma reggelire, és még ebédre is maradt.

Délben nem kellett gondolkoznom, hogy mit egyek, hiszen még a pizza mellett krémlevesem is volt,

Vacsorára egy gyors körtés almaspagettit készítettem,

almas_kortes.jpg

Meghámoztam, utána spagettivágón lereszeltem az almát, a körtét egy vastagabb reszelőn toltam le, majd megszórtam darált dióval, és két villa segítségével összeforgattam,a tetejére kókuszreszeléket szórtam,

dios.jpg

Fura, de az ízek egy jó kis grízes tészta emlékét idézték fel, Nagyon finom volt, és a cukor abszolút nem hiányzott!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr2712335607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása