Kaja - kúra

Kaja - kúra

5o

2017. március 13. - önismereti utazó

Ma ötven napja kezdtem el a hús, liszt, cukor, és édesítő mentes életet. Húst egyáltalán nem fogyasztottam, lisztet sem, de a cukor egy-egy leheletnyi pillanatra játékossá vált az életemben, házi ketchup, és kész majonéz formájában,

A tej, és tejtermékek körét, jóval később vettem fel a tiltó listámra, habár a hétvégén két esetben is vétkeztem, és két kanál tejfölt, és egy kis kocka reszelt sajtot elfogyasztottam, de gondolom ettől a föld még forog tovább, és talán a gyógyulásomban sem vett vissza.

A kezdeti komoly gyomorproblémám, mára mondhatni majdnem teljesen tovatűnt, de ennek ellenére, szeretném a kitűzött 1oo napot végigvinni.( És csak zárójelben jegyzem meg,tiszta szívből örvendenék, ha 1oo nap után tovább tudnám tartani a húsmentes életet, és az agyam jobban ráállna, a vega, vegán létformára.)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr6812335541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása