Kaja - kúra

Kaja - kúra

Reggeli, ebéd, és egy gm mentes pizza

2017. március 12. - önismereti utazó

Reggelire bundás kenyér készült. A tojáshoz tettem egy kanálnyi sós paprikakrémet, és pár levél petrezselymet, majd ebbe a masszába mártottam bele a kenyér szeleteket.

Ebédre hajdinaropogós volt, borsóval, zellerrel, és amarántlisztes sörélesztős besamellel.

ebed_1.jpg

 

A hajdinát megfőztem, majd egy tojást, és kevés amarántlisztet szórtam rá, adtam hozzá egy kevés olajat, összekevertem majd a serpenyőbe egy kanál segítségével szétterítettem. Ugyan olyan lepényszerűséget szerettem volna kreálni, mint a múltkor, csak most hajdinával. Sajnos a hajdina soknak bizonyult, túl vastag lett,  és nem tudtam egyben megfordítani, széttört, de azért az ötlet jó volt, finom kis roppogós étek kerekedett ki belőle.

Vacsorára az ebéd maradék zöldségeiből pizza készült,

pizza.jpg

Ez a pizza lap majdnem mindent tartalmaz, ami a gm mentes lisztkészletemben fellelhető, Hajdina, köles, kukorica, amaránt, kendermag, emellett, még van benne burgonyapehely, kevés chia mag, tojás, só, szódabikarbóna, víz, és egy pici eset. Az alapanyagokat összekevertem, és a tésztát pihentettem, de csak addig amíg a sütő bemelegedett, kb 1o perc után a tésztát egy sütőpapíros tepsire tettem, majd egy másik papír segítségével,  egy pohárral kinyújtottam. Megkentem nagyon vékonyan házi ketchuppal, megszórtam borsóval és zellerrel, a mélyből kivett, serpenyőben felmelegített előre pirított gombával, majd pár főtt tojást villával összetörtem, és sóval elkeverve ment ez is a tepsire, és mivel volt egy ötdekányi reszelt sajt, ami a vendégeknek készült pogácsából kimaradt, azt is rászórtam a pizzára, csak, hogy ne menjen veszendőbe! Így ma is vétkeztem, de talán ez sem eget rengető mennyiség, ami következménnyel járna.

Végül finom vacsora kerekedett ki belőle. És már a fejemben kezd kirajzolódni egy következő pizza ötlet, ahol a lapot kissé elő sütöm, és utána pakolom meg minden földi jóval.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr7512332449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása