Kaja - kúra

Kaja - kúra

Krémleves, és paprikás botlás

2017. március 11. - önismereti utazó

A reggelit egy almával letudtam.

Ebédre zöldséglevest főztem, majd úgy gondoltam, fő a változatosság, legyen belőle krémleves, hiszen kevés vízzel főtt, így nem kell bele semmi sűrítő.

leves.jpg

Elviekben brokkoli levest szerettem volna főzni, de a végén mindenből került bele valamennyi. Vagyis volt egy kocka zeller, egy kis darab karalábé,pucoltam bele hagymát, sárgarépát, és krumplit. 

alap_1.jpg

A zöldségeket olajon sóval, és szerecsendióval lepirítottam, majd vízzel felöntve készre főztem. Amikor megpuhultak, egy botmixerrel pürésítettem. Puffasztott barna rizzsel, mogyoróval, tökmaggal, és friss petrezselyemmel tálaltam.

Menet közben egy hirtelen ötlettől vezérelve összevágtam egy hagymát, két gerezd fokhagymát, és egy kanálnyi olajon elkezdtem pirítani, Már hetek óta paprikás krumplit szeretnék enni, és most, hogy egy egész lábas hajába főtt krumpli volt a tűzhelyen, gondoltam, készítek valamilyen krumplis ételt. A hagymák már pirulni kezdtek,ekkor egy kanálnyi vizet öntöttem rá, majd gyorsan pár darab krumplit meghámoztam.  A piruló hagymára szórtam egy kiskanál pirospaprikát ,majd a durvára összetört krumplit, és ekkor megláttam egy adag előre pirított, félig fagyos gombát, és nem tudtam neki ellenállni, így ráöntöttem a krumplira, majd pár perc alatt készre főztem.

gombas_3.jpg

Kovászos uborkával, és tejföllel tálaltam. Igen tejföllel, és nem totuval sajna, de számomra a paprikás, "pörköltes" ételek tejföl nélkül elképzelhetetlenek! Viszont nem volt kedvem totu krémet gyártani, így az előttem lévő tejfölös pohárból kb 2 kiskanálnyi tejfölt kivettem, de be kell vallanom, hogy utólag már eme paprikás botlásom roppantmód sajnálom!  De valahol nem tombol bennem mélységesen mély bűntudat,Hiszen nem egy versenyen indultam, senkinek sem kell megfelelnem, csakis önmagamnak, és elég egyéb más problémám van, ezért, úgy érzem, néha egy kis kilengés belefér!

Vacsorára körtét ettem.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr6812330529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása