Kaja - kúra

Kaja - kúra

Kényszer szülte parádés reggeli

2017. március 10. - önismereti utazó

Kenyeret szerettem volna enni, de nem volt kedvem egy órát a sütéssel pepecselni, ezért ott álltam és azon törtem a fejem, hogy mit egyek? Mivel a lapkenyérhez nem volt kedvem, ezért valami gyors, serpenyős vastagabb állagú valamit szerettem volna kreálni.

Néha az ideg szétvet, hogy  ezer alapanyag előttem, és nem jön az ötlet.. Most is így voltam, Más már a jobbomon falatozta a reggelit, én meg ott álltam, és azon törtem a fejem, hogy miből mi legyen?

TÜRELEM!

Tuti el kellene mennem meditációt tanulni, mert sokadik alkalommal figyelem meg, hogy az ideg ha dolgozik, úgysem enged teret a gondolkodásra!

Valami mód megpróbáltam az agyam kikapcsolni, és máris jöttek az ötletek,

Egy főtt tojást elloptam a mellettem falatozó asztaláról, és villával összetörtem, 3 evőkanálnyi burgonyapelyhet rászórtam, és egy mini tojással összekevertem., Elégé szilárd  massza lett, ezért öntöttem rá egy kis útifűmaghéjat, és pár kanál vizet. Összekevertem, majd félretettem amíg két retket,és egy paradicsomot felszeleteltem. Elkészítettem egy kanálnyi  mustáros, útifűmag héjas, kapros, vizes szószt, és visszatértem a masszához. Öntöttem rá egy evőkanálnyi repceolajat, és a kanál segítségével egy serpenyőben  kör alakú formára igazítva, mind két oldalát megsütöttem.

gyors.jpg

Rászórtam a zöldségeket, megszórtam sóval, és meglocsoltam a mustáros öntettel.

zoldseges.jpg

Annyira szerettem volna valamilyen zöld leveles dolgot rárakni, de a rukkola elfogyott, az eső szakadt, így nem mentem ki a kertbe sóskahajtásért, vagy spenót levélért, így maradt a szárított kapor, ami nem mellesleg a cukromnak nagyon jó!

vegyes.jpg

Így kerekedett ki egy parádés reggeli, melynek a burgonyapelyhes, útifűmag héjas fúzió, egyszerre krémes, és laktató alapot kölcsönzött.  A főtt tojás csak elhanyagolható, mellékes kellék volt benne.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr9212326763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása